Eksperymentuj z życiem i zobacz, kim będziesz w świecie pełnym magii w dodatku do gry The Sims™ 3: Nie z tego świata.! Odwiedź tajemnicze miasto Moonlight Falls, gdzie dziwne rzeczy dzieją się w świetle księżyca. Twórz nadprzyrodzone istoty: groźne wilkołaki, rechoczące wiedźmy, psotne wróżki lub intrygujące wampiry i przerażające duchy.
Potem skradaj się w mroku nocy, używaj różdżki do rzucania zaklęć, lub
szponów do... czego tylko chcesz. Możesz przygotowywać eliksiry, które
zmieniają Simów w zombie lub w złoto. Rzucaj zaklęcia, rób eliksiry,
zaczaruj życie Simów albo sprowadź na nich klątwę. Uważaj na straszne
niespodzianki i ataki zombie. Odkrywaj niezwykłe rzeczy, które wychodzą
na jaw w świetle księżyca...
W dodatku do gry The Sims 3: Nie z tego świata gracze znajdą nowe
elementy i cechy w trybie Stwórz Sima, takie jak owłosione ciało
wilkołaków, skrzydła wróżek i przyczyna śmierci u ducha. Grając
nadprzyrodzonymi istotami odkryjemy nowe umiejętności, cechy i
interakcje specyficzne dla każdej postaci. Wampiry i wróżki będą się
wolniej starzeć, czarownice odkryją w sobie zdolności magiczne, a
wilkołaki posiądą zdolność kontrolowania zwierzęcych instynktów i
przemiany w dowolnym momencie.
Kolejną nowością w dodatku The Sims 3: Nie z tego świata będzie warzenie
eliksirów i tworzenie magicznych obiektów, które wpłyną na losy Simów.
Superkariera, utrata wagi, przemiana w zombie – oto niektóre efekty
zażycia magicznych substancji. Eliksir zombifikacji przemieni łagodnych
Simów w głodne mózgów potwory, siejące strach i zamęt w mieście. Co
ważne, uwarzone przez Simów eliksiry można przesyłać do innych graczy
posiadających grę The Sims 3.
Simowie biorący udział w przygodzie Nie z tego świata poznają również
mroczne nowe miasto Moonlight Falls, gdzie znajdą tajemnicze budynki,
meble i zaczarowane obiekty w stylu gotyckim, podkreślające atmosferę
grozy. Pozycja obowiązkowa w każdym domu Nie z tego świata to
przesuwający się regał z książkami, skrywający tajemny pokój oraz
czarodziejskie zwierciadło. Z takim wyposażeniem Simowie mogą podejmować
nowe ścieżki kariery - na przykład mistycznego wróżbity lub mistrza
alchemii.
Nowe odcienie skóry, np. pomarańczowy, turkusowy, ciemny turkusowy, brązowy i fioletowy.
Dwanaście zupełnie nowych fryzur i dziesięć nowych strojów.
Można stworzyć od razu całą rodzinę, np. tata-wampir, mama-wróżka, córka-czarownica, syn-wilkołak, można stworzyć rodzinę z innych istot magicznych np: duchów, dżinów. (trzeba posiadać The Sims 3 Zostań Gwiazdą)
Można określić też siłę, tuszę Simów
Możliwość tworzenia wilkołaków, wiedźm, wróżek, wampirów,
dżinów i duchów, a nawet nadnaturalnych dzieci w CAS. (Przy tworzeniu
można wybierać rasę Sima.)
Owłosienie wilkołaka
Kształt i kolor skrzydeł wróżki
5 nowych suwaków w tym więcej uszczegóławiających wygląd Twojego nadnaturalnego Sima
Nowe suwaki:
Nos wilkołaka
Spiczaste uszy
Kły wampira
Wysunięcie dolnej szczęki (wilkołaki)
Kły wilkołaka
Futro wilkołaka jest rodzajem owłosienia ciała, nie jest obowiązkowe.
Nowe opcje dla nowych ras
Wilkołak:
Polowanie
Zmiana w wilka podczas pełni lub w wybranej chwili
Żyją dłużej niż normalny Sim
Wycie słychać co każdą pełnię
Wilkołaki nie mogą zabić Sima, najwyżej przestraszyć
Z każdą przemianą Simowi-wilkołakowi opada potrzeba głodu
Jeśli wilkołak będzie miał dziecko z normalną Simką, to jest 50% prawdopodobieństwa, iż dziecko odziedziczy wilkołactwo
Wilkołaka można stworzyć już w CAS lub stać się nim poprzez ugryzienie.
Wróżka:
Wróżka może być kobietą lub mężczyzną.
Wolniejsze starzenie
Mogą przybierać formę wyglądu dorosłego Sima, ale także mogą
się "skurczyć" do swoich prawdziwych rozmiarów (tylko w wybranych
interakcjach)
Można od razu stworzyć wróżkę w CAS, ale Sim może się też w nią zamienić
Będą mogły robić normalnym Simom najróżniejsze psoty i psikusy
Będą mogły odwrócić proces zombifikacji.
Czarownik:
Tylko one mogą uczyć się zaklęć
Wiedźmą może być zarówno kobieta, jak i mężczyzna
Mogą latać na swoich miotłach (nowy środek transportu)
Będą dobre i złe zaklęcia
Będą mogły zamieniać Simów w ropuchy, w kamienne rzeźby itp.
Potrafią wytwarzać różne eliksiry
Wiedźmy nie będą się dzielić na dobre i złe
Posiadane małe zwierzęta zwiększają ich moce magiczne.
Zombie:
Poruszają się bardzo wolno
Można zamienić się w zombie poprzez eliksir zombifikacji
Czarownice mogą przywołać zombie spod dowolnego nagrobka
Wychodzą z ziemi podczas pełni.
Wampir (ulepszony):
Mają nowe opcje do straszenia Simów
Mają możliwość hipnotyzowania
Nowy ołtarz do spania
Mogą czytać w myślach i sprawić, żeby wybrany Sim myślał o nich (również w Po Zmroku)
Mogą chwalić się swoimi kłami
Mogą mówić lub zaprzeczać, że są wampirami.
Nowe umiejętności
Alchemia
Rzucanie zaklęć (wiedźmy, ukryta)
Psotnictwo (wróżki, ukryta)
Likantropia (wilkołaki, ukryta)
Nowe Nagrody Szczęścia Życiowego
Wilk Alfa – Ta nagroda daje oraz dodaje przerażające
wycie oraz zdolność do gryzienia każdego bez zostania odrzuconym. (20000
punktów szczęścia życiowego)
Magiczne Ręce – Dzięki tej nagrodzie czary nigdy nie zawodzą i nie trzeba używać różdżki. (20000 punktów szczęścia życiowego)
Kamień Filozoficzny – Można wywoływać i dodawać do
rodziny duchy zmarłych simów z miasta i zmienić każdy przedmiot z
wyposażenia w złoto. (40000 punktów szczęścia zyciowego)
Magiczny odkurzacz – W Wyposażeniu naszego Sima pojawi się najszybszy i najlepszy model miotły. (10000 szczęścia życiowego)
Nieśmiertelny – Każdy wampir z tą nagrodą będzie odporny na słońce oraz nie będzie się starzał.
Królowa wróżek – Wróżka z tą nagrodą w każdej chwili będzie mogła zmienić swój kształt oraz kolor skrzydeł i przywoływać inne wróżki.
Sceptyk nadnaturalności
– Simowie, którzy posiadają tę cechę nie lubią niczego co ma
jakikolwiek związek z rzeczami paranormalnymi. Preferują rzeczy, które
nie są tak dziwne i nie zrozumiałe dla nich oraz sprawią sobie wiele
trudu, aby udowodnić nadprzyrodzonym Simom czy na pewno się dobrze z tym
czują. Istnieje świat magii i niewyjaśnionych cudów, ale sceptycy
nadnaturalności mają to wszystko za nic. Takie rzeczy mogą być
interesujące dla niektórych, ale sceptycy nadnaturalności wolą pewność i
komfort normalności.
Fan nadnaturalnych
– Fani nadnaturalnych uwielbiają wszystko, co dotyczy nadnaturalnych
Simów, czy są to wampiry, wilkołaki, czarownicy, czy coś innego! Lubią
się kręcić w miejscach gdzie bywają nadnaturalni Simowie i zawsze mają
coś szczególnego do powiedzenia, gdy spotykają się z nadnaturalnym Simem
twarzą w twarz.
Nocny marek
– Niektórzy Simowie uwielbiają życie nocne i czasami czują potrzebę
pójścia w tany. Są zwani nocnymi markami. Chociaż nocne marki mogą być
aktywne nocą, nawet nie próbuj wyciągać ich z łóżka przed 10:00.
Stosowny
– Stosowna etykieta była kiedyś bardzo ważna. Na szczęście stosowni
Simowie wciąż pamiętają dawne czasy i zachowują się zgodnie z zasadami
kodeksu honorowego. A przynajmniej zasadami dobrych manier...
Zbieracz
– Jeśli można coś zebrać, posadzić lub złapać, to Zbieracz jest
najlepszym Simem do tej roboty. Zbieracze są szczególnie uzdolnieni w
znajdowaniu składników nie z tego świata i zbierają najlepsze plony.
Mogą uzyskiwać jeszcze lepsze rezultaty, gdy pracują z rzadkimi
materiałami, takimi jak ruda i klejnoty!
Zadumany
– Zadumani Simowie często nie mogą powstrzymać się przed
kontemplowaniem zagadek, tajemnic i sensu życia. Czasami waga tych
niezwykle głębokich myśli rozprasza ich uwagę i może faktycznie nieco
zwolnić procesy kreatywne.
Nowe pragnienia życiowe.
Władca/czyni zombie (czarownica)
Mistyczny/a uzdrowiciel/ka (czarownica)
Przemienić miasto (wampir)
Przywódca Stada (wilkołak)
Rzemieślik/czka Alchemik/czka
Sławne medium (ścieżka kariery wróżbity)
Mistrz/yni mistycyzmu (ścieżka kariery wróżbity)
Magiczna stylizacja (wróżka)
Zieleńsze ogrody (wróżka)
Nowe kariery
Wróżbita
– Simowie mogą zarabiać na kłamstwach z chińskich ciasteczek z wróżbą
lub wciskać wymyślone wizje z kryształowej kuli, albo wzorować się na
tajemniczym przebiegu faz księżyca, telepatycznym połączeniu ze zmarłymi
oraz czytaniem przyszłości z magicznych kart.
Powracający NPC
Kościlda – chodzący szkielet - pokojówka NPC pojawiająca się pierwszy raz w dodatku Abrakadabra do The Sims. Kościlda może karmić niemowlę, posprzątać dom, zająć się ogrodem i wykonywać inne prace domowe.
Nowe rośliny
Mandragora
Tojad
Upiorne chili
Borowik
Muchomor
Grzybówki
Trufla
Świecące kule
Grzyby nakrapiane
Białe kapelusze
Nowe potrawy
Omlet z grzybami
Curry Aloo Masala
Ceviche
Chili Con Carne
Krewetki-petarda
Chili wegetariańskie
Tofu-petarda
Risotto z borowikami
Tarta z ziemniakami i truflami
Rodzaje śmierci i nowe duchy
Duch Sima zmarłego przez klątwę
Nieudane zaklęcie "Klątwa nawiedzania" – Duch takiego Sima jest zielony, a otaczają go małe czaszki, nietoperze i półksiężyce.
Śmierć przez transmutację, czyli nieudane użycie kamienia filozoficznego. – Duch Sima jest żółty, otaczają go małe gwiazdki.
Śmierć przez fasolkę-żelka – Duch Sima jest jaskrawo fioletowy a w nim "pływają" kolorowe kontury fasolek-żelków.
Różne
Tarcze z fazami Księżyca – informuje ona o obecnej fazie
księżyca i dniach do następnej pełni. W jej trakcie następuje
wymuszenie transformacji u wilkołaków, wychodzenie zombie na ulice,
wzmocnienie magii czarownic i wróżek, oraz nabieranie przez eliksiry szczególnych własności.
Wróci pszczelarstwo
Nowe tajemnicze rośliny
Nowe przepisy
Nowe klejnoty
Nowe ryby
Nowy gatunek muzyki – Dark Wave (Mroczna Fala)
Będzie nowa opcja w menu do kontrolowania populacji w mieście.
Powrócą przedmioty z Store, np. laleczka VooDoo, Magiczny Kocioł, czy karty tarota.
Simowie Nadnaturalni będą mogli chronić zwykłych Simów przez
łakomymi zombie, czy niebezpiecznymi wilkołakami, wtedy normalni Simowie
dostaną nastrójnik "bezpieczny".
Nadnaturalni Simowie będą mogli być wysyłani przez SimPort, by dotrzeć do miast twoich znajomych
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz