czwartek, 4 kwietnia 2013

The Sims 3 Po zmroku

The Sims 3 Po zmroku :
Po zmroku.jpg
 The Sims 3: Po Zmroku jak wyżej znacznie rozbudowuje życie miasta po zmroku, Simowie będą mogli chodzić do klubów nocnych, na imprezy, brać udział w przyjęciach na dachach wieżowców, itp. Wiele miejsc publicznych dostępnych będzie tylko dla wybranych, dlatego też pilnować ich będą ochroniarze i np. nieletnich nie będą wpuszczać. Ponadto pojawią się miejsca niebezpieczne, w których często dochodzić będzie do bójek czy awantur. Simowie będą mogli także zostać barmanem, reżyserem, a nawet gwiazdą, które prześladowane będą przez paparazzi. Aby wchodzić do coraz bardziej gorących klubów musisz być sławny.! A więc poluj na Osobistości.!

Opis

TS3 PZ logo
The Sims 3: Po Zmroku jak wyżej znacznie rozbudowuje życie miasta po zmroku, Simowie będą mogli chodzić do klubów nocnych, na imprezy, brać udział w przyjęciach na dachach wieżowców, itp. Wiele miejsc publicznych dostępnych będzie tylko dla wybranych, dlatego też pilnować ich będą ochroniarze i np. nieletnich nie będą wpuszczać. Ponadto pojawią się miejsca niebezpieczne, w których często dochodzić będzie do bójek czy awantur. Simowie będą mogli także zostać barmanem, reżyserem, a nawet gwiazdą, które prześladowane będą przez paparazzi. Aby wchodzić do coraz bardziej gorących klubów musisz być sławny! A więc poluj na Osobistości! Osobistość ma wielką przewagę nad zwykłym simem. Może korzystać z promocji w mieście, a co najważniejsze wampiry najczęściej gryzą osobistości!

Wampiry

W tym dodatku pojawiają się wampiry. Wampiry zostały nieco zmienione i nie są podobne do tych z The Sims 2: Nocne Życie.
Utraciły możliwość przemieniania się w nietoperze, ale potrafią czytać w myślach (cechy, ulubione, związki i inne) i biegają oraz uczą się o wiele szybciej niż zwykli Simowie.Ale jeśli za długo będą na słońcu mogą zapłacić najwyższą cenę, czyli swoje moce.Zamiast głodu mają pragnienie. Piją krew innych Simów, ale tylko wtedy gdy ofiara jest ich przyjacielem.Ale jest wyjątek, zamiast krwi sima mogą zjeść owoc plazmowy, który można kupić lub chodować w ogródku.Po śnie w zwykłym łóżku przeznaczonym dla normalnych Simów, wampir dostaje nastrójnik Spał(a) jak zabita.Chociaż możliwy jest też zakup łóżka przeznaczonego dla wampirów na, którym wampir lata śpiąc. !


Nowości

  • Można będzie założyć własny zespół muzyczny.
  • Powróci dobrze wszystkim znana gra w rzutki.
  • Sławni Simowie mogli będą wejść do tzw. sekcji VIPów
  • Mniej sławni Simowie mogą próbować się prześlizgnąć lub przekupić wykidajłę.
  • Po imprezach Simowie mogli będą mieć różne dziwne pomysły, np. naga kąpiel w pobliskim basenie.
  • Niektóre z nowych miejsc publicznych będą otwarte tylko wieczorami, inne otworzą swoje drzwi dla Simów późną nocą, a pozostałe będą otwarte cały czas.
  • Wraz z rosnącą popularnością naszej gwiazdy możemy zamieszkać w coraz to bardziej prestiżowych dzielnicach.
  • Pojawi się wiele nowych zawodów, takich jak aktor, reżyser, a także praca aktora na pół etatu dla nastolatków!
  • Simowie będą mogli wziąć udział w serialu telewizyjnym bądź hicie kinowym.
  • Możemy będzie także urządzić imprezę w domu, a klubowy sprzęt z pewnością nam w tym pomoże. Istnieć będzie również możliwość zatrudnienia barmanów do pomocy, kiedy goście zapukają do naszych drzwi w większej liczbie niż się spodziewaliśmy
  • Dochodzą nowe umiejętności: perkusja, miksologia, kontrabas i fortepian.
  • Wampiry nie giną na słońcu, jednak to będzie powodowało czasową utratę ich mocy i omdlenie.
  • Nowe pospolite chrząszcze: pająki, termity. Oraz zielony, niebieski i różowy ognik. Są to motyle; zielony jest najpospolitszy, a różowy najrzadszy.
  • Nowe ryby: całujący gurami, morski osad, trylobit ściekowy.
  • Nowe gnomy ogrodowe - "Blingaboo" - jest to gnom hip-hopowy, oraz gnom wampirzy.
  • Nowe rodzaje parcel: bar wampirów, ekskluzywny klub, klub taneczny, klub basenowy, dyskoteka, bar sportowy, spelunka, lokalny bar.
  • Po rejestracji gry w serwisie The Sims™ 3 otrzymasz 4 wyjątkowe obiekty.
  • Pragnienie życiowe możemy wybierać z całej dostępnej listy. Nie zależy to już od cech, jakie nadasz swojemu Simowi.
  • Miasto Bridgeport jest około 3 razy większe niż Twinbrook i bardzo podobne.
  • Realistyczniejsza budowa ciała.
  • Nowe narzędzie tworzenia fontanny i basenu.
  • Dwie nowe cechy: nieśmiały i styl gwiazdy.
  • Nowe ubrania, fryzury, buty i dodatki.
  • Nowa ulubiona muzyka – hip hop.
  • Nowe przedmioty muzyczne: fortepian, bas i perkusja.
  • W Bridgeport występują (jako "efekt atmosferyczny") gołębie.
  • Metro - królicza nora.
  • Złodzieje w metrze.
  • Bara-bara dostępne w windach.
  • Sim może mieszkać w wieżowcu.
  • Będzie można stworzyć własne wieżowce, choć zawierające tylko jedno dostępne mieszkanie.
  • Wieżowce działają na zasadzie piramid w The Sims 3: Wymarzone podróże.
  • W wieżowcu oprócz nas "mieszkają" także inni Simowie, do których można zadzwonić i wejść
  • Jeżeli jesteś celebrytą to paparazzi może zrobić ci zdjęcie gdy TY tego nie chcesz.
  • Można tańczyć na stołach podczas imprez.
  • Wampiry piją z innych Simów, jedzą owoce plazmowe i piją sok plazmowy. Ciekawe jest to, że akurat wampirki najczęściej są pijane i gdy nie wypiją do końca soku plazmowego, rzucają to po prostu na podłogę, ale to dlaczego akurat wampirzyce muszą się tak zachowywać? Ale najgorsze jest dopiero to, że wampirki po "wyrzuceniu" niedopitego soku plazmowego idą na słońce i długo to trwa, zanim wrócą znów do domu!
  • Wampiry nocą mogą czytać w myślach innych Simów, szybciej biegać oraz szybciej uczyć się umiejętności.
  • Wampiry nie śpią w trumnach, ale na specjalnych ołtarzach gdzie lewitują.
  • Wampiry mogą mieć dzieci-wampirki.
  • Wampir po zjedzeniu czosnku omdlewa.
  • Duch zmarłego z pragnienia wampira w nocy pojawia się w kolorze czarno-czerwonym, ze świecącymi oczami, czerwonymi włosami i sercem bijącym na czerwono, a w dzień jest cały czerwony.
  • Inni Simowie mogą zapraszać nas na imprezy w ich domach i mieszkaniach.
  • Można tworzyć różne rodzaje drinków.
  • Można się upokorzyć jako osobistość, albo zostać oskarżonym o coś czego się nie zrobiło (o np. pobicie drugiego Sima, zmoczenie się w miejscu pełnym ludzi itd.).
  • Po zmianie w wampira zielony kolor na paskach potrzeb zamienia się na ciemnofioletowy, a głód na pragnienie.


http://www.youtube.com/watch?v=OZPTVH8PTL8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz